琴日...5點先訓..同a 鬼鬼sd信識sd到5點到..佢sd左一戈msg比我 我無覆佢=3='
今日點幾中起左身,,,跟住就答車落湖.唸住戈fd 3點放工.去接佢.點知佢5係果頭.,話叫我等 等到4點幾.wo.
頂..e為佢係果邊tim..跟住就自己行左去佳街.唸住搵a華.仆街..佢又5係到.
算na.自己答的士反左台山...
嘩..頂..b強.你幾時同喪c行嫁..又5廣比我知.頂死仔..
正一死仔....好好對a喪 c a 話曬我都識左佢好多年嫁na!..
佢人令樣令身材正,,嘩
有福lor你...哈哈..><"""
|