琴日12點中訓教.哈哈..2點中醒左lor..yoyo man.
訓5到 睇電視 睇到晏早6點幾先訓.
跟住屋企人反左黎..8點幾佢地反..跟住我8點幾又訓過..訓過點幾先起身.
跟住就出街.搵華.去左佳景打機.
4點幾我走na.佢陪我行到紅街市佢去佢戈fd屋企
反到屋企訓教..訓到8點幾先出街
唉 呢排都係悶悶不樂甘過日子...唉.一戈字悶死人.
想快d到8月3號 本大爺既生日.哈哈...><""ya
8月4號就係我既好兄弟出黎..等左你好耐na..枝枝.ya
同埋8月4號肥雅豆腐既生日..哈哈 8月3號8月4號一定要搞大佢..搞到佢大一大.
唸住一齊落d3玩..叫埋d水記既人去..
廣反今日先..琴日5記得左幾點訓na..哈哈.,.
失憶..哈哈 今蕉11點幾先起身..哈哈..
起左身換左3就出街na!..出街打先..呢排都係e打機為主..哈哈 5知點解
玩勁舞 識左一條女.叫蛋頭..甘怪既名都有.-3-''
跟住就答車落湖同志衛一齊..同佢吹水 哈哈
吹到5點幾6點 走人lor.跟住就自己行反去台山.
一路行唸住答的士嫁ma.點知無的..仆街.搞到我成身都濕q曬..仆地
|