幾日無打日記na..因為都5知打物好...唉..
前幾時做過d物記得曬na!!!!
廣今日算na!..今日我訓過龍.9點先起身..-3-唉.答5到車反學校 自己答車lor..
慢步黑沙..反到學校10點幾11點.羅完野就11點幾na!..就自己再答反車去澳門落湖na!!
落湖落左一陣..戈fd打電話黎
就去反台山點30走人..走佬na...
去到台山2點幾,.,=-=
跟住就反左屋企..7點再出街街玩...