又有好幾戈星期無打日記na..><"""
呢排都係掛住掛住玩..晚晚都係通燒..好攰ya..><"""
kaka...
呢排日日都落雨..不過算好彩na我..無一次落湯雞..
因為好似次次都係晏就先落雨夜晚無落甘..kaka..
晚晚都同a傻仔明一齊kaka..
星期六唉打比戈死拉登..又話咩晏d先搵我..晏d 唉 人影電話都無多一隻
唉 算na..都5知佢想點..><""
呢排日日無無聊聊是是但但甘過日子..
唉...><""一反到屋企又比人煩..好鬼黑人僧lor..戈死人老母..真係屌拿星..凸
呢幾日唉..可以甘講一通晏就先反屋企..反到屋企就訓教..kaka
訓完就出街....><"""
|