打反琴日既先..
琴日...點幾兩點先訓教..
6點起左身...呵呵
睇左陣電視就搞野..洗頭果d..5好唸丫野a..
跟住丫浩就打比我...落左去同佢去見工..
9點去見..5夠10點就搞tim曬na..=3=''
跟住戈死臭浩正一仆街黎...去打機...仆街.= =''
起5想打...陪左佢打2個鐘機..唉..打到我都5想打..佢係到迫我打都有.
跟住咪5濕佢lor.....
上左戈fd屋企..吹水..吹吹下...訓著埋教..= ='''
一訓訓到......6點幾先起身...戈死仔浩打左成2十幾戈電話比我..服服..= ='''
係戈fd屋企到..on左陣msn就落左去同佢又打機..打左1戈鐘就去左m記食野..
食完野佢陪我去野d零食反屋企食..我就反屋企na....
今日打既仲要小..呵呵..
琴日4點訓...今蕉..唉..5想題..比老豆嘈醒..比老母煩醒..丫哥出口反工嘈醒..
丫嫂反工都嘈埋醒我..唉唉..
六點起左嘈嘈嘈嘈 嘈到成晏就先訓得好地地就同佢傾左陣電話因為今日佢生日
祝佢生日大快樂哦..呵呵..
傾左一陣電話之後..本來唸住出街既 不過..訓左係到..訓訓下..又訓著左.
訓到真係成7點先起身羅 跟住打反比戈fd 佢話我介紹比丫浩條女好令女wo.
我都介紹左2戈fd比佢識na.一戈我丫妹一戈我戈fd傻c..=3=''
唉唉..........................
一日就甘過左na..可以話訓教仲多過物今日...
|