打反2日既日記先....
前日..我又5記得幾點起身na..><""
只係記得起左身丫浩打比我.去左打左陣機.
跟住kai子就打左比我..果時好似係3點到呱..5記得na..
跟住同佢去左mp5到打機.
打左2個中..我就5想打na.就去左m記食野..佢話食雪糕-3-''
買左比佢食之後唸住去..搵fd 反左台山..佢就話搵佢戈fd na.跟住搵左丫樂佢打機..
打左一陣到..見到丫浩..
佢話去唱k 狂吹女..-3-''
打到我手提都就快無電..=-=''
跟住就去左m記食左緊野..吹左3條女出黎.
就飛的去唱k na.
果一晚唱k 好happy 哈哈..
同戈3條女玩得好埋..
玩到5知幾點我都wing wing到na.=3=''
訓左一陣佢地話走人.我走到出門口.嘔左出黎...果三條女都wing wing到..
我戈fd就送左一條女反屋企..我就同丫浩好似係一齊走打.5記得na.都wing wing地.-3-''
今日成日係屋企訓教教豬 本來今日唸住出去搵工嫁..不過太wing na..
5想去..丫浩同戈死白痴婆打左百幾二百次電話比我..呵呵.
都無聽..訓教5聽..
Zzzzzz......Zzzzzz
訓到5知幾點屋企人叫起身食飯na..食左飯見左陣電視 就打比丫浩na..佢話落黎搵我..成點幾都咪落..-3-''
e 我戈fd就又去唱k na...呵呵..佢真係又想死..
我5想去na..後日再去過....
|