哇哈哈 琴日好早訓左...起左身...5記得幾點..
跟住打比傻仔明 佢話5番工wo..so甘我番黎做物.咪5番lor 同佢一齊.
跟住佢叫我係ks到等佢 9點等到11點..再打比佢.佢話12點幾先出 仆街
跟住咪番屋企訓左一陣教教豬再出去搵左丫浩之後就...佢地又話去嘈交..=-3='\
黑鬼jo都出埋黎 無奈 甘黑鬼佢都出埋5駛理甘多na..反正都係水記既人..
甘咪5理甘多..係到打機..
之後戈仆街君黎搵我 叫我陪佢一齊去買煙 陪左佢之後送佢番左屋企...
跟住就落番ks搵浩..就打機打到......7點中傻仔明落左黎就同佢去買手提..
買完就打多陣機番屋企教教豬na
跟住就到今日na 今日好早起身..5番工na..
5做na..
哈哈...真係比我地講中左..一次番二次磁到.三次5番na
蕉早 君佢叫我又陪佢去買煙 出去abc到搵佢..陪完佢買煙我又送佢番屋企.
送完上粉粉屋企...係msn到狂串臭hi君..串到佢話上黎打柒我..
佢真係上黎wo..佢係我身邊狂係到扯我頭髮打尻我..=3='
跟住粉粉就去左沖涼.我同佢係間方到...玩..佢咬左我3戈牙印a..- -'
又扯我頭髮 扯左都5知幾多條..- - 我狂係到正佢..
跟住正完之後粉粉沖完涼就出街街na..
出去..君叫粉粉去利安到等我..我又要送佢番屋企../
送左佢上樓..佢的左我係後樓梯到..姦殺我..狂係到踢我..正到我成日都黑曬..= ='
跟住佢入反去之後見到佢丫嫂..就同佢丫嫂一齊走na..
走番去利安搵粉粉一齊食野..廣住甘多先..
|