琴日好早訓左...
今蕉9點先起身.,.,.,.,.,.,
沖涼搞好曬之後打比明佢..佢先岩岩起身沖涼.=3= 無奈
跟住等佢打電話黎..等左好耐.....等到成10點..唉..再打比佢..佢話出黎.ok 落去車站等佢..
等左成戈字先出 無奈 磁到..仆街..本來想5反.. (我係一戈好e放棄既人)
跟住佢同我講話磁反好過無到.ok..番..
番到去10點幾11點..無奈..搞野汁野..汁好曬就坐左係到..無奈..走左出去bo煙 買煙bo..
之後就行左下面明佢訓教我就睇書無無聊聊甘.....點幾出左去黎去左m記食野跟住就入左天福打機.呵呵果時仲番緊工.坐到4點先做野
因為jakky反左黎..5扮下野5得..扮到8點中就同明佢答車番左台山 我去打機.佢就番左屋企..果陣e經jo左書
打左一戈中機就番屋企食野...番左屋企睇左陣電視就同君佢傾電話
佢聽日8點搵我 又話要打尻我..-3-'''
希望你會應成我..我等你...你番左大6都5同我廣聲 心痛.
|