琴日都幾早起左身 出左街搵傻仔明
搵左佢係佢屋企到吹到2點出去搵m零.又話咩嘈交..嘈戈咩丫.
跟住...咪同傻仔明去鴨沖河 戈abc君係果到bbq =3='
去搵左佢之後陪佢去舞台到佢跳big
我地就係到搞佢..呵呵.5好亂唸丫野.
我又比佢met 又比佢打..
戈fd比佢扯頭髮.=3='痛死..
跟住佢d fd黎到之後就跳big比我地睇na..
一d都5好睇 跟住就去左台中搵丫浩..
佢話上大6落d3
我張證過左琪 上5到去..=3=''
跟住同佢去食野..-3-''
陪佢係到...shot 搞到d人睇住曬我地甘..魚死..
跟住就去左ks同傻仔明去打機
今日9點中起身..一起身就沖沖亡亡甘 因為戈fd話10點中反工..
我就打比傻仔明先 我就去左換3沖涼..
換完沖完就去佢屋企先.係佢屋企到on左陣msn就落左ks到打機
打左3個鐘.=3='
本來話去見工既.不過..玩左陣信長.
=3= 玩左3個中之後就5想玩na.係.係就係玩到好爽.
不過見工緊要..
就去左答5號車..不過就落錯站..-3- 唉唉
搞到要行 又曬又熱 成身出曬汗..富低都濕埋,
=3=''去到果邊..之後打比扑登叫佢出黎..佢話果邊請人.
就入左去見na.
入去搞好曬之後佢地叫我同傻仔明去澳門日報果邊果邊請.
跟住就走出門口.唸住打比人地叫佢地車我地去..因為5知果到有咩車去到.
打左比幾戈..一戈5得閒番緊工一戈話得電單車..跟住咪..唉 5打na..煩.
就行去去7仔買野飲走去na.
去到又濕..比之前仲要濕..=3='
去到搵戈5知叫咩jeff 5係皇朝十一少
一見就今日請na..好彩好彩..
之後就去左傻仔明屋企一陣反屋企na
|