呢幾日情水好開心....
日日都收到佢既電話..
佢要反工...
不過都會打比我..
知佢5得閒佢都會打比我..好開心丫...kaka.><"""
今日7點先訓...3點起左身..佢點幾打比我黎.我訓左無聽..
起左身第一時間打反比佢...佢又5得閒na><
反緊工..><"""
佢應成左我今晚陪我傾電話傾天光..yaya...kaka..
開心死..
呢戈日記我改左打心情日記
有咩5開心我會打係到.