打反琴日先..
琴日.....10點起身..碟..睇到11點幾..
跟住打比傻仔明..
就落左ks等佢..等左超耐都5見人.
跟住等多陣佢先黎..佢陪我反雷記羅左..
答車..等..等左無幾耐..先有車黎.
反到學校等炸
跟住就同佢答反校車反黎.澳門..
反到澳門搵丫浩同佢去見6條女..=3='
去見完就反屋企訓教...好攰