都幾耐無打日記na!!!!!
呢排有好多野都5記得左na..只係記得小小..><"""
記得前幾日.夜晚黑..
果一日..我約左一條女.我同一戈fd去海皮去搵人...佢叫我係海皮到直行 行到廁所到...-3-''仲咪到wo.
都5明佢up物.我戈fd都係甘廣.跟住...就開始好受水na.戈fd打電話比我..傾電話傾左超耐.又5比我卡線.我只係答佢一戈係na係na知na..煩到我死死下...
跟住又落雨..唉 頂..
不過好彩我同戈fd無搵佢na 搵5到..就行左去台山到打機..呢排都係打機打天光光..
第二日就教教豬訓到4 5點先起身..
到左第二日.我還記得.我3點中又比佢叫左出去bo煙 今次佢叫左我去猩猩公園等..
3點中等.等到佢4點中..無奈lor..唉 戈死頭蛋
黎到....仲要比佢打..唉 無奈..><"""
跟住佢班fd黎左..十幾戈..無奈lor.得我一戈 好彩佢班fd有一戈我識既姐.
3點中等佢陪佢陪到5點幾.唉..頂..下次無na.無心情..><"""
跟住打比戈fd佢放工..就好似去左圖書館去jo書睇..><""
睇戈17歲的小女比人姦殺..唉 好慘.睇左好多本..好似係真人真事黎既..><""低條女慘慘..
跟住就同戈fd去打機..呢排玩信長 玩到有小小悶悶地..><""
不過5玩又5知做物好..
到左琴日..我無出街..好奇怪呢..哈哈.我訓到4點..係屋企到..悶悶睇電視 到左夜晚黑..
5舒服.><""嘔左..><"""
不過都係5理na..嘔咪嘔..><""
跟住叫左戈fd出街..陪陪我..食左戈包..12蚊..哈哈..呢排用錢用大左..><""
跟住玩到2點幾反屋企..出街出得2戈中..><""
反到屋企睇碟.... 睇到5點幾中..豆腐c 4點幾sd左戈msg比我叫我話你好訓教a.5訓教你就知死
跟住我就好聽佢話去左訓教na!>..<
到左今日...5駛我多廣.我訓得一戈中...不過好精神..><""
今蕉7點中我老母老豆叫左我起身...
叫左我去飲茶好耐無同佢地一齊飲na..
咪去lor..
飲..飲..飲..飲茶飲到...9點幾10點我反左屋企又訓左教..haha 因為都係訓得一戈幾中..攰攰.
訓左一陣.就出街街..係到悶..
今蕉又落雨.唉..成日都落 好鬼煩..
呢排..我覺得我哥哥佢好似好5開心甘..可能同a萍姐散左..唉唉..我幫萍左羅曬佢d 3仔反佢屋企.
估5到..果一次係最後既一次..唉唉..><""
呢排我出街玩識到好多fd 佢地好鬼死低死lor.係到狂媾女.頂佢5引..之前同戈fd仲係網吧到串到佢地仆街.佢地同我講反話之前我地太串.佢地有唸打我地,..哈哈..打我地..無可能既事.
不過佢地無...不過呢排成日都比佢地用我手提用曬d電lor..><""次次都無電反屋企
唉 服左佢地
自由論壇既人...
|