琴日好早係屋企訓左教na..不過係訓5著緊..
12點訓1點幾2點起左身..睇電視 睇到蕉早
都咪訓.跟住10點出街街食野.買野..哈哈..
買左好多野...ya!
跟住就去左網吧 自己自閉玩..唉..悶悶a~~
呢2日屋企無人na老豆老母反左大6..我a婆生日...yoyo man