話甘快原來到左星期五na今日..今日無平時甘,.甘早打..
今晚會再打...
琴日蕉頭早好早起左身...
因為又比老豆叫醒左na..叫醒左又係到閙我..算na.佢都係閙開 5理佢..
比佢閙完再訓過教教豬..
訓到....5知幾點先起身...起左身..就出街街買左g 6茶一包雲仔黎食..一日一包到.
haha 買完就反返屋企...係到自閉...
自閉自閉 自閉左成日na...
夜晚班主任打黎.話我踢左na.我都估到...
佢同我講反曬係咩原因..咩原因要踢我走..甘我都無野好廣..
跟住就同kai子傾左陣電話...就同傻婆傾電話 傾到11點30我就話5傾na..沖涼沖完涼就出街..打機..
去到打機見到m零..
可能今次既拍拖令我改變左好多..學a妹話a..我5係佢之前識戈我.
我變左好多...無之前甘玩人地.今次好認好認真..愛得深就月黎月痛.
講反今日先..今日又再次係屋企玩自閉na 又係甘無出街街,.
係屋企睇碟 d碟變太既,好核凸..
不過.又想睇落去..再見古惑仔同埋一戈5記得左戈名.
睇到..嘩..頂.好核凸.佢臂友果陣..
跟住就係屋企閉到...8點中就出街na!
|