呢二日..心情都係5好..唉.前日.我同佢廣左散....
但係果日夜晚黑.我真係要多謝曬我班fd佢地點醒左我..
但係..點醒左都無用..我後悔了..
我5應該同佢散...散左先知道佢既重要性.
好想同佢係反埋一齊..但係.e經無可能既事.
後悔當初點解要散..做事真係要唸清楚後果先好做...
今次散左..可能係我一生中最後悔做既一件事...
e+..學校又踢埋我走..我書又無得讀..
唉..真係..人又無錢又無.老婆又走鬼埋佬..唉.書都無得讀埋..好後悔
今日....我8點起左身..換左3 出街.去左打機..
無野做..好悶..呢排..因為e經無左佢...><"""(後悔)
夜晚同友維,拉登,a in 一齊去左保利x到吹水..廣心事..
跟住就答車落左湖..
=3=''我地又答錯車na..答左成粒中..唉唉.無奈..呵呵
去到湖..都表演完na...慘a..白去..
跟住就去左食野..
食完野.上a in屋企正d野就走人.
但係去到..我老豆打比我話..我比學校踢左..真係屌拿星.仆街..on尻學校 on尻雷嗚道
跟住心情好低落..成心世界都好似變得好黑暗...
當時真係好想去死..死左去一了白了..真係三失青年.
唉..人走左.錢無.書無得讀..唉..
好彩仲有班好兄弟陪住我..5係我真係5知點過na!...!
thx曬呢班兄弟...
你是如此的難以忘記
浮浮沉沉在我心里
改變自己需要多少勇氣
番騰的心情該如何平息
呢句...係我打比kai子你既..
希望你知道我仲係好愛你..但係無可能會再係反埋一齊,
但係我都會手護住你..直到..你搵到你中2既人出現..我就會退出呢戈地位
但係..如果你同佢散左..你都可以搵反我呢戈..愛過你既人na!!
|