星期一na..琴日成點幾先訓..本來想出街既..夜晚..不過...衰左落雨..
唉.咪無出羅...因為戈fd叫我出黎陪佢.大魔又吹水na!....唉...又多左一戈水怪..
今蕉...6點幾起左身..好5想起身嫁..起左又訓反..訓到7點.換3..打比老婆..
就出去反學na!...
行到車站.我唸左二戈問題.反5反去好呢.反去又要企..唉..
跟住就見到戈fd 佢拉左我反去..唉..無奈.
反到去..企左2堂..傻既..住到我好肚餓.因為今蕉都無食過野就出左門na!
一聽到落堂聲就沖左去a成到買合味道食..因為太肚餓na..餓到肚痛...
5會甘樣會5會胃痛...haha...
跟住就坐左係社工到吹左成日水...晏就都無胃口食野.食左小小野就5食.訓左教教豬.
因為實在太眼訓na!!!!1
訓到2點中起左身.本來仲想訓嫁.不過訓5著就係到行來行去..唉...悶.
跟住活動我都無上.得鬼閒上a...
就放學na!!haha...
中魚等到放學na!>.攰死..
放左學去左國際果邊落車.同肥in志衛一齊行.一路行一路食煙..行行下見到老婆戈a妹.=3=''
無理佢.呵...因為5係好熟佢a妹
跟住就行去睇e生na...好肚痛a..今日..行果陣狂打估..
haha!!!!我都5想嫁...三日食左三餐炸
唉...今日本來想接你反屋企想見見下你..點知..你話5駛.想自己反屋企..
唉..算na!..唉.跟住就去左網吧打機.都無食野..5想甘早反屋企...
|