我5知道戈日記仲好5好打好..
因為戈心情好5開心..好5開心..
日日都比人插..無人愛錫我甘..
好辛苦..日日蕉頭早都比老豆狂係到閙.
佢5覺煩我都覺得煩.
呢排日日都3點幾先反屋企訓..
因為反到屋企都5知有物野好做.無左之前既習慣~一反到屋企打比佢.佢都5會再出現係我身邊.
我放棄了..最後的決定原來係我都放棄了.你的喊.你的愛錫再也不直得我既愛護
我唸左一戈多星期na!>.<''我物都無曬..年你都無埋..你講你5想拍拖..我比你.我放棄.5係因為你.
因為.我都5想再甘落去拖拖拉拉...呢戈日記應該係最後既一次我打na!..!
希望你會上黎睇na!>.<""
最後同你講多句..我仲係好愛你.
但我放棄了..只好慢慢忘記你..
你就當係發左場夢~我無出現過你眼前.我無同你拍過拖,,就當5識我na!>.<""
再見na..呢戈我愛過既人.. →kai子←
|