又好耐無打日記na...haha~~
呢幾日都係甘過...老豆5駛反工na...yaya..可以成日見老豆...
哈哈....因為我覺得我老豆對好月黎月好na..5再好似之前甘na..
琴日只係知成日係到訓教..無物出街玩..因為出去都5知去邊..
今日晨甘早12點中起左身..早呢..
跟住戈fd打比我..我聽5到...打反比佢.就出大6na..
因日出大6..出去食左野之後就買左6~7隻碟.
買完之後就去打按摩..哈哈...
比條友呃錢..錢q左我50蚊..算
濠比佢...
跟住..唉 出事na..
手提無nana壞左..=3=
物都睇5到只係聽到歌..唉..無奈lor..
4點幾反到澳門...haha..><""
上左戈fd屋企睇碟..無野做ma..
睇到9點先出去搵野食...
跟住11點幾到去左皇朝見工..
a肥文~a力.異形~a腦~a濠 同埋一d女..佢係今日請假落左去飲.
叫左我 我就同傻仔明一齊去飲..寫埋份野就陪佢地到飲.
haha 好耐無飲na..><""
只從12月同肥雅佢飲過之後都無飲過..
就年5開心果時都無飲..haha
死人豆腐c 原來你想呃我..好彩琴日傻仔明同我廣曬..
原來..我係甘e比人呃..可能真係太蠢na我..><""
蠢蠢的我太e相信朋友的說話,,
令自己後悔..真係5想仲應5應該再相信朋友的一言一語
5知道佢地對我好定係壞...
我真係好相信朋友的話..但係佢地一次又一次甘呃我..忍們我.
好傷心lor..我張你地把上第一位
當朋友係好重要 但係換來既只有你地呃我..
真心....呃我想點..???
|