好悶...><
今日勁早反左屋企..反到屋企比老豆插完之後就訓教..濕佢都有味..
跟住一訓就訓到4點中..-3-''
晚晚都係甘嫁na..><""
跟住kai子叫我出左去搵去..我洗頭正野正左好耐成粒鐘..哈哈..
跟住就飛的去搵佢..送左佢反屋企..跟住去左佳景果頭...
落雨..仆街...唉 咪叫a華同我一齊 跟住佢同我就搵a枝枝..上左a腦屋企玩豆地主..
kaka 開頭又話咩賭錢嫁..第一場我做地主我wim左..哈哈/點知佢地話5玩..頂..玩野..
跟住玩玩玩..玩左成粒鐘就叫左a腦換3又飛的去v8打機..玩信長...
kaka 第一場又wim左na
我都5想....跟住就反左去台山玩na!
|