好耐無上日記打na....
5知仲會5會有人黎睇我既日記呢..
今日...我自己都5記得幾點起身na..
因為呢排都係日日好夜先訓..
無計na無野做ma..
今日起左身..睇到步電話kai子打比我.-3-''
不過無理住..沖左涼..洗左頭換左3先..
跟住屋企人叫我出去幫佢影印.-3-'
嘩 頂你咩.出面曬到q甘..三十幾度.白痴嫁.
咪出街都濕曬身羅,,
出到門口 快快腳去影左之後反屋企.反到屋企打反戈電話比kai子先.
點先佢話唸住出黎打機..既..不過我咪起身..成3點幾先打比佢..呵呵..
跟住佢話5出na..
甘我就打比丫浩.同佢去左ks打機.打左1粒鐘到就去左塔石見工,
-3- 去到仆街咪開..
就上左一條女屋企.(5係我條女丫)
上到去..有我 丫浩.丫浩條女.同埋果條女.
係到吹吹下一陣水..佢地就開始hi野na..
丫浩同我賭話佢條女hi二行野就一定爆..狂問我賭5賭,,-3-;
頂佢5順就賭羅 點知佢又hi埋一份..服服..
仲問我hi 5 hi
本來戈心唸住想hi既 不過..
都係5好na 一陣去見工..
hi野hi野..佢地狂係到hi 唉 服左佢到羅
hi完之後就同佢到去左樓梯到bo左一陣煙 就入反去..又hi過..
跟住等佢地hi野 等到6點幾到就落左去見工..
5廣比你地知見咩工..呵呵..
做學徒姐都係..
見完之後.就去左小全到飲野..飲到9點幾先走.-3-'''
飲完之後就話去唱k..話有好多女..跟住又話去打機...本來去睇戲既 不過爆左位.
之後就反左去台山打機na..話佢戈fd羅野..打左2粒鐘機.-3-'玩信長.呵呵.
玩完佢地去唱k我就話5去na..出到門口見到高手丫文..kaka舊朋友果然係舊朋友...夠曬fd
跟住就反左屋企.反到屋企打比戈死白痴婆.-3-''
叫佢打黎我屋企.佢無打.-3-''
等到成3點幾na都無打 真係想打q死佢...-3-''
唉唉 5打住na..下次又5知幾時再打過na..
|