留cm比狗仔.
= =''玩野丫狗仔..好耐無見我就想咬我.
係5出丫.你黎台山搵我lor.= ='
想咬我..哈哈 發夢na.
到我妹子詩
@.@ 你得5得嫁.同我玩信長
我玩ggc嫁bo 不過我唸你都係5得閒開嫁na.
5駛陪仔咩你 係咪甘廣先..yaya
到→→→扯←←←琪
哈哈 5駛na 呢戈是但na.
我都係叫人幫我正算na
懶a ma.無計na
一戈人5可以有2個戈 你吹丫.死臭琪.
到廣反自己d野na.><"""
3日無番屋企..琴日番到屋企都訓5著@.@
睇左電視一陣 屋企人起左身 @.@
問我一句呢幾日死左去邊@.@
無奈丫.
仲唸住教教豬嫁ma
咪是但up比佢知lor
點知出琪無閙我 呵呵
訓到今蕉@.@
8點中起身 傻仔明姐係粉粉打比我
上左佢屋企打比戈死人大魔仆街凸凸凸
又訓 仆街琴日又話咩5訓5訓 我唸佢一定係頂5順嫁na話打機打天光凸
仆街 正一仆街仔凸凸
5係佢訓就係粉粉訓..
2隻豬.= ='''
2隻豬fd
e+ 4點28分係粉粉屋企佢又訓著左na.= ='
得閒影張令相po上黎丫..哈哈
|