琴日點幾訓.3點起左身.=3=''
跟住就訓5著
今日5想打甘多...呢排都係..是是但但先..因為好攰真係.番完工再打blog
3點幾訓左係到訓到5點中..無野做.跟住就..睇電視
丫哥出去跳步買野食反黎比我食.
之後就出街...去搵人一齊反工.
9點幾就開始答車去 答到咪開 10點幾先開
做開始做野,..做到8點..
好攰...
呢排5知點解5中2同女仔傾電話 都覺得女仔好煩..