cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2005 年 11 月 10 日  星期四   晴天


去旅行a~~ 分類: 未分類

嘩.....今日凌晨點3搭9起身a~~=0=

跟住拿住3袋野~重到死a~~跟住行落去葵興~~嘩...黑到死~~驚.......#0#

跟住見到佩鳳la~~/\/\就同佢一齊同一個叔叔搭的士~~>o<

到左盛安樓~~就打比溫詠琪叫佢落黎接我地上去~~/\/\

跟住佢落左黎la~~~個個叔叔就走左人lo~~

咁就太多飯la~點飯就唔係好熟~~跟住就拿起少少飯~~再煲過~~=0=

煲完la~~有少少唔係好熟la~~咁e+都4點幾la~~唔夠時間a~~咁就是但la~~

咁就整a~~整~~嘩...整死我la~~-0-

@@到左6點la~~左文清打黎~~話佢e+先起左身a~~=0=

咁我地就諗返起~~肉鬆a~~係邊個到a~~

唔係左文清到a~~係楊凰珍到a~~咁就打比佢la~~

咁佢就話黎la~~咁煲緊飯個震~我地就同溫詠琪個ar妹玩住先la~~佢ar妹好得意a~~/\/\

整完la~~佢地又到齊la~咁壽司又整完la~~

咁就拾野走人la~@@

返到去~~原來謝丙佢地係學校門口等我地la~~咁我地就比點重野比佢地拿la~~^^~~

咁就坐車la~~咁1e班行先~~1c有點人係同我地一架車~~>o<

跟住我同佩鳳坐la~咁陳俊英就住我同佩鳳前面~~ @0 @

到左la~~咁我地就bbq la~~

我就食左一隻雞翼同埋腸仔就冇食野lo~~@@

跟住我地4個~~就拿住點壽司請人食lo~~@@

跟住就去拾膠樽lo~~仲比人話垃圾婆~~=0=