|
|
2005 年 10 月 27 日 星期四  |
去左joey演唱會a~~  |
分類: 未分類 |
今日,又要練啦啦隊a~~好煩a~~
跟住我話我要4點搭9走la~~
跟住佢又練練練~搞到5點半先走得人....=0=
我話最遲係5點嫁la~~搞到5點半~~哼...
跟住返屋企就拿拿琳跑返屋企la~~
跟住就換衫去淑淑屋企食飯~
跟住就去lo~~/\/\
我地坐第一行a~~好野~~
跟住就同佢握手la~~/\/\
跟住唱到11點幾~~
返到屋企就11:35到~~
眼訓死~
|
« | 1022 | 1023 | 1024 | 1025 | 1026 | 1027 | 1028 | 1029 | 1030 | 1031 | ... | 1065 | »
|