今日,我同淑淑會去溜冰∼∼但係其實我心想一個人去嫁!!但係佢又唔去啵∼==
咁去到∼就玩la∼咁佩鳳打我∼有一個男仔就話打得好∼∼跟住我就打左佢下∼
打完佢之後∼佢話等陣會整我∼=0=我以為佢講笑∼∼佢真係整∼∼佢蚊我隻手∼∼跟住溜得好快∼∼
咁我就驚la∼就叫∼∼/\/\停左個陣∼我差點跌ar∼∼=0=
咁佢成日想蚊我∼再整我啵∼咁我就拖住..淑淑隻手la∼咁一見到佢呢∼∼就兩隻手都拖住淑淑∼@@
玩到1點半就走人lo∼跟住我地就投票去邊到食野la∼咁我同淑淑同靜怡就去m記∼其他人就食壽司∼
食完∼就係個到行下∼行到咁上下∼我就打比一個人問佢做緊咩∼∼佢係到玩緊巨商∼∼∼=0=
跟住就返去葵涌∼∼∼/\/\
夜晚.,佩鳳叫我拿野比佢∼拿完之後見到一個人∼∼就係curry∼
|