今日,集隊個震佢行過黎以為叫我出去la...唔係叫ar佩鳳~驚死我!!
跟住有人講:中一仁舍既人留低~咁又有人講:舞蹈既出黎飯堂~
咁我又唔知點啵..因為我唔係舞蹈嫁la ma~跟係左文清話miss 駱叫我出去~>.<.....屌佢老未ar~係到鬧我話我講大話~講大話咪講大話洗比而佢ar~黑人憎~仲話要取消哂我點職位...取咪取~我又唔係好多職位~
跟住又叫我小息搵佢,叫人去搵佢就好心佢la~係佢個教員室到等人la~佢又唔知死鬼左去邊~黑人憎~搞到我係出面好似傻婆咁企係出面.....