今日,咁就同佩鳳一齊返la~~跟住返到去就去locker個到拿野la
拿完就幫譚譚做野la~跟住就集隊lo~^o^
死得la~miss lok上ar第一堂!跟住佢問我ar譚sir係咪搵我做野~跟住我話係~咁佢之前就話要取消哂我點職位嫁ma~咁佢就叫我唔好幫譚sir做野la~叫ar寶欣代替我la~跟住我心個到諗:咁黑人憎嫁.......>o<
跟住上上下第一堂∼佢就叫我出去啵....又係到話我..
跟住話完la∼就話:我鬧你呢∼就鬧完la∼
就話:你同返寶欣講唔洗佢代替你個職位先啵∼玩野咩∼∼
跟住到pd堂∼咁就坐返之前個位la∼因為pd既前一日∼係轉左位既∼分開左一組組∼@@
咁返去個陣,咁ar陳俊穎佢就用我後面個張桌逼到我冇位坐啵∼>o<
跟住我就係到叫....>o<
|