今日,我同淑淑佢地去沙田.....咁就想搵人去陪我地la~咁就打比李健問佢去唔去la~
佢唔去啵....咁我地就自己去la∼
去完la∼返黎咁我地就周隔搵下李健佢地la∼我地搵過好多地方la∼
都搵唔到佢ar∼跟住去ok...呵呵∼比我地見到佢地啵....
跟住就行過去la∼跟住佢就走啵....
跟住我地就知佢地係有心避我地la∼跟住就唔搵佢地la∼
跟住我地見到一個人——陳焯恩
跟住返到屋企,我就諗過自殺la∼跟住就打比淑淑∼
問佢自唔自好la∼原來個震佢都係想自殺嫁∼
跟住我就話:唔好la∼冇謂為左佢而自殺ar∼
跟住佢話:唔唔∼
咁我就話:不如割手la∼
跟住我地兩個就一齊割手...
一到喊一到割....
|