cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2005 年 10 月 4 日  星期二   晴天


嘩......6點幾先放ar~~ 開心 分類: 未分類

今日又係同佩鳳一齊返ar~~佩鳳叫我七點搭七係仁立等.....

我都想係仁立等嫁~因為可能有機會會見到佢嫁ma~~但係我又係快點啵~~所以決定左係樓梯等既~

咁就等左一陣la~~咁見到佢la~~但係好可惜見唔到佢呢~~

咁返到學校~我就去儲物櫃擺野~~擺完la~~咁就岩岩好要集隊a~~

咁我就望下1c班~睇下我個fd有冇返la~~

/\/\有返ar~~~

小息個陣,我要儲物櫃個陣~~歐子健問我借英文書啵~~咁我咪借比佢囉~~><

lunch個陣~~我就諗住搵返佢la~~因為我下一堂要上la~~咁就搵唔到佢lo~

咁就見到同佢同班既陳俊英la~~咁我就寫左張字仔比佢~叫佢問歐子健攞返本書~~

跟住佢個班人睇完la~~就成班行過黎~陳俊英就問:你又知我個名既~??我答:林敏兒同我講嫁~~

跟住佢又話:佢點字都幾靚啵同埋佢個樣都幾靚~~>.<但係我靜係聽到佢話我點字靚...冇聽到佢話我靚.....><

佩鳳同我講我先知....

跟住佢問我:你叫咩名ar~~跟住我比左個file佢~~因為我個file有寫我個名嫁ma~~跟住佢話:又係敏~~

跟住佢話你急用ar~~~~跟住我話係ar~~跟住佢話咁我借比你ar~~我話好ar~~剎你~~

跟住原來佢冇帶....><跟住佢唔知係邊到搵左本書比我~~/\/\

集隊個陣.miss潘叫我幫佢係pd堂個陣~叫歌詠個點人落去室練歌~~咁我就揀左去1c班~~因為我有fd 係個到讀~

到pd堂la~~好野~~咁我就去1c班~咁順便還返本書比陳俊英~~咁我就大聲叫歌詠既人去314室la~~

咁黎細迓就鬧我:咪嘈la~你~~><

跟住我就踢左佢屎忽一下......><跟住佢住追住我黎打><

佢用個書包掉我....

練....練....4點搭3放我地走lo~放左之後~~嘉煒話想塙老c做野~~~我原本唔想去嫁~~

但係佩鳳又去...咁我咪跟住去lo~~跟住有老c要幫手la~~

嘩.....死得lo~~要整到6點半先走得ae~~

好驚ar~~個天好黑ar.......

好彩冇事~~~~~

返到屋企~我家姐鬧我話我點fd成日打黎~~好煩啵~~

跟住淑淑打黎lo~~同我講條件~如果我教佢整個點字...佢就講一點關於李健既野比我聽啵~~

咁我就教la~~咁佢就講:李健買左生日禮物比我啵~~~><個陣我聽到都幾開心嫁~~~

但係傾電話個陣....李健話個份生日禮物係佢同馬文挾錢一齊買既~~><

個陣我聽到~~有點唔開心lo~~雖然唔係佢自己一個買既~~但係有都好過冇~~/\/\