|
|
2010 年 5 月 30 日 星期日  |
| 2010-5- 30 |
分類: 未分類 |
今日吾洗返學...又吾洗返工..!happy!*
之後mandy約我同佩鳳去打保齡!!
haha!!有8個人..!!/\/\
打完之後...去左打機..!!"
夜晚..去食烏冬..!!呵xd!!
0k 丫..!"幾好食..!
12點半走人..去葵芳搵b0...
傾計...!!傾到1點幾先走"..
之後丫b0..比左十蚊我搭的士..!"
多謝哂..!"b0...!
錫哂你..!/\/\"!
|
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 1065 | »
|