今日又要返學了....
仲要8:30 lo..."**
鬼死咁早...好鬼眼訓..!"
之後上堂上到11點半..去左m記食野,,!:
就拿拿琳去返工了..: )
呵呵xd..好彩比我地2個一齊返姐...!"正xd!
返到差吾3點..就走了..!.
買左d 野食...去課室食..!"
12點...繼續上堂.."
眼訓到死...狂釣魚lo..!!辛苦/__\"
6點半放..就返h0me了..!"
聽日再加油吧..!!