|
|
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-3- 15 |
分類: 未分類 |
今日考商業...溫到死左/__\"
日溫夜溫..都溫吾哂..help*!
晨咁早起身溫書.."攰死人了...
考完..輕鬆哂..=]"
返到屋企玩左陣電腦..食埋野..!"
就同大眼去左圖書館了,,,!
之後6點幾就同丫賴一齊搭車去荃灣..!!
補習呢...!遲到t!m""haha!!..
補完都8點半了..!!就搭車去葵芳..!"
食譚仔..正xd!*
之後先返屋企.//沖埋涼都10點半了..!"
|
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 1065 | »
|