白色情人節快樂!
琴日去左荃灣打機/\/\""!
打到2點..間野收舖先走人*!
之後就同丫衡同大眼..!"
去左葵興食野..!"之後先返屋企*"
返到屋企4點到了..之後拿拿琳沖涼訓覺..!*~
11點幾起身..!*換完3去左大眼h0me..~*
then...去左溫書了.."
加油吧*!!..會計考得不好..!
商業加油吧/\/\""**