今日又要返學啦””〕〕
放一日假..又返一日”再返2日*
不如唔好返∼///*
朝早..要自己返學..因為佩佢趕住邊去要傳聖火*--
卡卡..我地班既榮耀..哈哈哈哈
lunch之前個2堂..同埋lunch之後個3堂..
都唔洗上..因為..miss 啊sir都冇返
哈哈..勁正-*
唔洗上堂..正正正""]]
lunch..我地8個女仔.加埋8個男仔
一齊去食m記..好熱鬧//""
食到勁飽..之後..
我地玩啊欣..拎左佢個書包之走佬..
佢返到學校問我地佢個書包系邊到..
我地系到玩野..話冇呀..冇呀
系咪比人偷左呀..
爆笑..哈哈**....
之後..都比返佢//--
聽日夜晚要去練波呀.. 因為星期一打社際排球**..
驚tim..
唔知win定lose呢/"]]
|