|
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| == |
分類: 未分類 |
今日,通識堂”miss又冇返*.
正呀!..
電子堂..我悶到痴線啦,,
pe堂..落林士德.
打羽毛球”但好想打排球”
><””
早放左幾個字..^^""
全方位..做口試.==”
無聊..
放學..諗住走啦"..
但比彬嫂叫住左..
叫我地bbq..””
燒左好多野食..飽..
燒個陣..系到玩水..
笑死我啦..
e班有個人..唔講咩名啦”\\
佢比啊包噴到成身水..
發癲呀佢!”
佢拎住個水喉系咁噴...
噴到我呀!..
笑死我..發癲.*
佩鳳仲大聲講發癩啦發癩啦..
笑死我..
b完..我同佩就做清潔工人lo..
攰死/*
6點幾走lo..
星期日見家長..唔知啊sir會講咩呢.”!
好想快d 到星期1”
唱k...食壽司..影貼紙相.
正呀..
|
« | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | ... | 1065 | »
|