今日..第一堂./.
派左成績表啦.."]]
唔系咁ok*--
之後..書展,,好多書呀..正*~~
小息..ka話肥姐死左..我唔系咁信..
點知下晝商業堂..睇yahoo個網..
肥姐真系死左..//
忽然覺得生命好渺小..
lucnh..好黑仔呀..
倒瀉左豉油..搞到我.佩.嘉..
條腳都系..sorry**=["
倒瀉左之後..比人系咁爆粗鬧鬧鬧.."\\唉....
商業堂..成堂..都系傾計...""
哈哈~..