今日好down*--
佩鳳唔舒服..同唔到我一齊返學""]]><”
最衰我啦‵唉...""總之琴日唔同佢一齊食雪糕啦""‵‵
最衰我...""
科學...兩堂..都冇聽過書..}--...
數學..測驗‵超易..
{[佩鳳要補測。。"]
放學...整壁報‵
兩個班主任都走鬼左..‵
做咩啊‵做鬼有份..
咩材料都冇‵
唉....down"""=[//