今日..我地班有7個出左去‵
so好靜...
電子堂..模擬走火警..
要落大操場..但系落雨喎..
勁煩.""又要出去淋.."]]
pe堂..又跳左一堂舞..
又玩「攬」球//--
lunch..之後就tsa..
做完‵個個啊sir都低能既
我地笑又話我地嘈‵
唔嘈啦..睇漫畫啦‵
又鬧‵""
叫我收返埋..我唔知睇到幾頁..就打開擺系櫃桐..
佢又系到嘈..叫我(琴)埋..
我「琴」左..佢又發雞盲..
又嘈‵我咪同佢講‵「琴」左囉..
跟住佢冇野講...啤住我..
都白痴既...‵
放學..又整壁報..
|