通識堂..派測驗卷..
佩鳳最高分啊‵叻叻**
繼續比心機啊"‵
電子堂..比啊sir 話我系g 啊””><”
pe堂..第一堂..miss教鴨子舞同鞋匠舞"‵{{無奈}]
第二堂..教攬球""
lunch..溫默書"
下午..跳舞]]--
3點半上返去背默書..
好難啊...爆腦""‵~~
默完..整壁報""6點走人\\**
再同佩鳳去新商場買野,,,同食野""‵‵
返屋企個陣...笑死;""
入左電梯啦,,,有個女人系到整個頭""
我企系佢後面...即彈去第二面..
有個啊婆見到..都閃埋一二面..""
當時我勁想笑..但我驚人地話我痴線..""><”
|