人就是這樣吧‵愈不想傷害任何人"”愈把人傷得最深‵‵//這樣比存心去傷害人更可怕!!”
今日..又要返學校跳舞lo...好攰..
跳完..miss叫我地教d f.1 跳..
但因為時間緊迫...偷走...
唔知miss會點鬧..
返到屋企..即刻換3 3 ,,,
好彩我著左一件外套炸..
如果唔系...我一定變冰條..
個到d 冷氣開到鬼死咁大...凍死我..
打完....等君換好33..都2點搭10啦.
so冇去睇馬仔佢地比賽..sorry
之後...去左葵盛食m 記..
返返4期打波....打左勁耐..
手好痛...><””
|