今日又系好眼訓...z..z..z..
科技.....整個把野...整到我隻手得死咁痛..><""
科學..聽左一堂半既書...半堂就訓覺...真系好眼訓.."""頂唔順..
啊sir仲話下堂解剖g心..好似好好玩咁..=]""
之後.....仲有一次系解剖白老鼠,.,,雖然一定會好核凸,,,但我想試下‵哈哈..""
數學...小測....測左一堂半..
好彩靜返半堂...如果唔系..死得...""
放學....跳舞....終於排完成隻舞啦..不過未拾動作...
跳完....度身..整33..
夜晚....出街街‵‵""/ \ / \""
|