談情說愛‵‵最終也是要勇敢去愛""]]而且勇敢去不愛‵""
今日...訓到十一點幾先起身‵‵
之後...1點幾同淑君落街街..‵‵"""
本身諗住落葵芳‵}]但最後都冇去到....
去左4期個面坐左陣....
就返屋企拎波....去打./.""
打左成日..../ \ / \""
0k開心啦....
不過好攰‵><””