因為我活在西邊 只擁有半個白天 一到午後夜色就蔓延
今日,,,,好攰‵‵""可能琴日夜晚既關系啦‵><””
禮堂...冇得同佩鳳坐‵慘慘
中文堂...冇心機聽..超攰”〕
科學堂...終於解剖g心啦,,
個d 味勁難聞””
so我只好閉氣‵””
第一個手感摸落去..勁凍..
我同杰就幫個g心沖涼..哈哈..好多血..””
之後就解剖lo..””
lunch.,..又食壽司.好味好味‵"
普通話堂...文榮燊又串miss...
搞到miss lok上左黎‵
搞掂之後..再小測../ \/ \
商業堂..佩鳳好黑仔啊..
第一..去第二個課室個陣..佩鳳個書包比野out住..
但佢唔知..強行咁行..搞到仆低左..
個書包仲爛tim..
之後...放學..又比個d 足球中左心口..
真系好慘..><””
|