中文堂.....派測驗卷.....本來就唔合格既**
不過拉拉下//..就合格啦 / \ / \''
pe堂,,,,去左林士德
又打羽毛球....冇心情!!!
都唔想打羽毛球~~
想打排球多d **
次次 訂場都系訂羽毛球....悶死啦
ih..又小測..
lunch,,,訂左飯...又冇...唉....
科學堂...超超超眼訓呀~~~
放學....睇'''