晨讀,傾佩鳳生日去邊樹play..
中文堂.....默書...100分
英文堂,,,,,幾唔開心囉**
我幫祁抄返d 野...
跟住miss 叫我唔好copy..
個死人曾慶龍又多咀...
叫miss 比個張工作紙F 喎..
搞到miss比F 我!!
痴線///**
放學...諗住可以練波嫁Ma...
又冇得練....失望...
返到屋企....因為聽日ih要小測,,,
so 緊系溫書啦...所以夜晚又冇得玩電腦...>p<””
唔好掛住我呀””^^**<<講笑>>