朝早....好凍丫...
中文堂...唔太想上!!!
↓
pe堂..跑9分鍾.....跑死我.....(跑完之後......好肚痛..)
↓
數學.....ok 啦
↓
ih...上個d 姑娘堂..幾好...
↓
lunch...同琦同樽傾左某d 野...
↓
科學堂...玩火箭丫....好高丫...../ \ / \"
↓
英文堂...又係煲書
↓
放學.....開會....打波.....(同d f.1比賽....win左~~)
**唉....有d 人呢....日記呢...就鎖密碼....打得出黎..就唔驚比人睇啦/**如果丫...真係丫..私隱既話..就唔好擺出黎啦....哂地方
|