朝早....(凍凍丫)
↓
學生會....凍彊
英文堂..乖乖聽書書
設計...我唔覺意咁望住人..一邊行..撞到個枱角丫...好痛丫..嗚...
中文堂...ok 啦
lunch..食飽..聽mp4
全方位學習..(做完哂...以為可以周圍行..等放學...)so 我地6個女仔係到睇人踢波
之後...比a sir 鬧...哈哈
放學...去電腦室...整野...
哈哈...有人比人鬧喎...抵丫