嘉年華....好好玩丫...
我地玩左好多野....
有千秋...有水個d 野la∼∼
好恐怖a∼∼∼∼>p<””
有d 離心既...so 唔敢玩...
姑姐.....比左利是丫...
但係我唔見左錢....>p<””
嗚......