今日,,,,四點幾起身!!!
5點半到佩鳳屋企溫書,,,,,
溫到6點幾,,,,眼訓,,,,
係佩鳳床到訓,,,,但訓唔著!!
比佢踢死ar......>p<"
去禮堂考,,,,,@w@~~唔識默書a!!!!
11點半放,,放左返屋企睇左一篇野.....好感人
之後,,,,,就zzz lo~~~
好野,,,聽日唔洗返學,,,可以訓餐飽lo~~
今天是下雨天,這一種天氣真的很適合我現在不開心的日子!!