今日,,,唔洗返學,,,,
但係7點幾就比我家姐嘈鬼醒左la.....慘
之後,,,,,起身食野,,,
食完野.....眼訓,,,,又走鬼左去訓覺覺豬!!!!
訓左半個鍾,,,,,就醒左~~~
因為靜得制la~~~我a婆出左去!!
得返我自己~~>p<""
咁就玩電腦~~~~
去qooza 既論壇睇野""
好好睇ar~~~
2點幾落去打波!!!
又係練波,,,,,唉,,,,,,d 玻技冇la~~~~~差左超多a~~~
方向感冇哂...........><"""好唔開心ar~~~
7點返屋企,,,,,,,
|